Contact

Service en Onderhoud

Mobiliseer uw servicemedewerkers

Excellente service zorgt voor tevreden klanten en verhoogt de waarde van u als leverancier. Het nakomen van afspraken in servicecontracten en snel reageren op calamiteiten geeft vertrouwen, resulterend in duurzame relaties. Dit vraagt niet alleen om een heldere planning en een efficiënt administratief proces, maar ook dat de servicemonteur op locatie toegang heeft tot alle benodigde informatie. AGION biedt geïntegreerde standaardoplossingen voor voorraadhoudende groothandels en productiebedrijven om de planning, uitvoering en afhandeling van service en onderhoud optimaal te automatiseren.

Versplintering van gegevens

Goede service, het klinkt zo vanzelfsprekend maar waarom is het dan toch zo moeilijk?

  • Handmatige en dubbele handelingen omdat service los staat van overige bronsystemen
  • Servicemonteurs werken met fysieke werkbonnen
  • De klanthistorie is niet toegankelijk op locatie
  • Uren en materialen worden pas achteraf geadministreerd

Al met al is informatie en documentatie, met name in het veld, niet tot nauwelijks beschikbaar bij service en onderhoud. Dit leidt tot gebrekkige dienstverlening, miscommunicatie en dus ontevreden klanten.

Service en onderhoud centraliseren

Goede service en onderhoud begint bij het goed vastleggen van afspraken. Welke werkzaamheden moeten er voor service, onderhoud en garantie worden uitgevoerd en voor welke machines, producten of licenties? Hierbij is één bron van waarheid cruciaal.

Coördineren is beheren

Hoe ideaal zou het zijn als uw servicemedewerker met een tablet bij uw klant aan komt, weet wat er moet gebeuren en verbruikte uren en materialen direct kan opgeven? En als deze digitale werkbon direct in uw eigen administratie verwerkt kan worden en de klant bij vertrek van de monteur direct een factuur in de e-mail ontvangt? Dus een volledig gedigitaliseerd serviceproces met minimale handmatige handelingen?

Eén geïntegreerd IT-platform

Bij AGION geloven we dat bedrijfsactiviteiten zoveel mogelijk geïntegreerd moeten zijn. Eén flexibel en efficiënt IT-platform waar al uw bedrijfsprocessen bij elkaar komen zoals Verkoop, Inkoop, CRM, Voorraad, Productie, Service en Administratie. Gecombineerd met een set van handige rapportagetools die direct en actueel inzicht geven in hoe uw bedrijf en processen ervoor staan.

Productiever werken

Door service, onderhoud en reparatie te integreren met andere bedrijfsprocessen zoals voorraad en administratie, elimineert u dubbele handelingen en wordt totale proces beter beheersbaar. De betrokken afdelingen en medewerkers hebben actueel inzicht omtrent planning, uit te voeren werkzaamheden, historie, garanties, uren en verbruikte materialen. Door het samenbrengen van interne en extern processen bent u in staat om de servicegraad te verhogen tegen minder kosten.

Meer toegevoegde waarde!

Kies ook voor sneller inzicht in uw bedrijfsvoering en beslis op basis van betrouwbare en actuele gegevens. Verbeter uw bedrijfsprocessen, verlaag uw kosten en vergroot uw eigen toegevoegde waarde voor de business!

Wij bieden

FIELD SERVICE MANAGEMENT VOOR SAP BUSINESS ONE

Alles wat uw buitendienstmedewerkers nodig zijn om de allerbeste klantenservice te bieden, allemaal via hun vertrouwde mobiele apparaat. En volledig geïntegreerd met SAP Business One