Contact

Hoge waardering voor de AGION Klantendag’18 [terugblik]

Op donderdag 7 juni was de AGION Klantendag’18. Met een opkomst van zo’n 100 deelnemers en een gemiddelde waardering van maar liefst een 8.3, kijken we voldaan terug op dit evenement. In het Van der Valk-hotel De Cantharel te Apeldoorn werd volop kennis gedeeld en in een informele sfeer bijgepraat tussen klanten, AGION en partners. In dit artikel blikken we in woord en beeld kort terug op deze geslaagde klantendag.

Video: impressie van de AGION Klantendag’18

Heeft u de klantendag gemist of wilt u de sfeer opnieuw ervaren? Bekijk dan onderstaande video voor een korte impressie!

Ontwikkelingen in ERP voor het MKB

Met als thema ‘SAP Business One Next-Generation’ stonden deze ochtend de nieuwste ontwikkelingen in en om het erp-systeem van SAP centraal. Tijdens zijn welkomstwoord maakte directeur Jan-Mark Rosman een vergelijking tussen de razendsnelle technologische ontwikkelingen die de mobiele telefoon de laatste twintig jaar heeft doorgemaakt en de snelheid waarmee ERP zich heeft ontwikkeld.

Ontwikkeling AGION

Ook sloeg Jan-Mark een brug naar de AGION, dat sinds de start in 2006 is uitgegroeid tot één van de grootste SAP Business One-partners van Nederland, met succesvolle zusterbedrijven als Epartment (B2B-portals en webshops) en SmartContracts (lage vervoerstarieven) aan zijn zijde. De sleutelwoorden kwaliteit, werkplezier en resultaat – tezamen met duidelijke keuzes in wat AGION wel én niet doet – zijn de basis om ook in de toekomst voor onze klanten het verschil te kunnen maken.

FotoMX-72
FotoMX-22
FotoMX-40
FotoMX-94

Plenaire sessie: Digitale transformatie

Tijdens de aansluitende plenaire sessie nam Cornee Boorsma, productexpert van SAP Nederland, ons mee in de digitale transformatie die nu binnen het MKB plaatsvindt, met een vooruitblik naar de nabije toekomst. Hij positioneerde SAP Business One als IT-platform binnen trends als artificial intelligence, machine learning, big data en Internet of Things, die ook binnen het MKB gemeengoed zullen gaan worden.

Inhoudelijke parallelsessies

De hierop volgende parallelsessies gingen in op specifieke onderwerpen, zoals B2B-portals en webshops, barcodescanning, CRM en dashboards. Op korte termijn kunt u in een aantal blogs ook de inhoud van enkele sessies teruglezen. Volg ons op LinkedIn en Twitter om hiervan op de hoogte te blijven!

Wilt u meer weten over een of meerdere sessies, vraag dan de presentatie(s) aan via ons contactformulier.

Kennis delen

Gedurende de pauze en de smakelijke lunch maakten klanten, partners en onze medewerkers volop van de gelegenheid gebruik om bij te praten, ervaringen uit te wisselen en vragen te stellen. Uit de ingevulde evaluatieformulieren sprak een hoge waardering van onze klanten voor de opzet en inhoud van de klantendag. Hier zijn we natuurlijk erg blij mee! De ontvangen reacties en suggesties nemen we mee in volgende evenementen om kennis te delen met onze klanten.

Fotocollage

Bekijk hier de gehele fotocollage voor een indruk van de klantendag.

Bedankt voor uw komst!

Bij deze danken we de bezoekers van onze klantendag nogmaals voor hun aanwezigheid, input en waardering. Graag tot een volgend evenement van AGION!

Cookie-instellingen
Fijn dat u er bent! We informeren u graag zo optimaal mogelijk en gebruiken hiervoor cookies. Stel ze hieronder naar wens in. Deze instellingen kunt u altijd weer wijzigen.