Ticketsysteem voor support

15 apr

support key

Om u als klant nog beter van dienst te kunnen zijn, heeft onze supportafdeling een ticketsysteem in gebruik genomen. Dit systeem zorgt ervoor dat u door onze supportmedewerkers nog sneller en beter geholpen kunt worden. Bij voorkomende vragen of problemen vragen we u om gebruik te maken van dit systeem. Dit kan eenvoudig door uw vraag te e-mailen naar support@agion.nl 

Status aanvraag altijd inzichtelijk

Via het ticketsysteem kunt u uw vragen of problemen over SAP Business One en andere software van AGION eenvoudig per e-mail aanmelden, waardoor een ticket ontstaat. Eenmaal aangemeld wordt u per e-mail automatisch over de voortgang op de hoogte gehouden zodat u altijd beschikt over de status van uw aanvraag!

Doordat onze supportmedewerkers via het systeem over alle relevante informatie beschikken, kunnen we u nog sneller en beter van dienst zijn.

Snellere support

Henk-Jan, support consultant, legt uit: “Door het ticketsysteem bent u niet (meer) afhankelijk van één contactpersoon bij AGION. Via het ticket wordt alle communicatie centraal vastgelegd. Hiermee hebben supportmedewerkers toegang tot uw gegevens en alle relevante informatie over de aanvraag. Dit maakt dat we u nog sneller en beter van dienst kunnen zijn. Als uw aanvraag nadere analyse of specifieke kennis vereist, kunnen we tickets direct doorzetten naar uw consultant of onze planningsafdeling om uw aanvraag verder in behandeling te nemen.”

Hoe?

Stuur een e-mail naar support@agion.nl en uw aanvraag wordt zo spoedig mogelijk in behandeling genomen.