Servicecontracten

Haal maximaal rendement uit uw SAP bedrijfssoftware
AGION biedt verschillende servicevormen. Hieronder kunt u meer lezen over deze servicevormen en kiezen welke vorm het beste past bij uw organisatie.

 

Service Opmerkingen BASIS BRONS ZILVER GOUD DIAMANT*
1. Support Mail-, telefonische- en remote ondersteuning op basis van beschikbaarheid (op nacalculatie) ja ja ja ja Ja Uitleg
2. Gratis support Tijd wordt niet in rekening gebracht wanneer binnen een maand <X uur support is afgenomen. nee nee ja, tot 1 uur ja, tot 2 uur Ja, tot 3 uur Uitleg
3. Updates & releases Recht op updates en patches ja Ja ja ja Ja Uitleg
Korting op het uurtarief bij de realisatie van een update of patch -  - 20% 25% 30%
  Upgrade buiten werktijd zonder toeslag - - - ja Ja
4. Respons afspraken(SLA) Support op basis van responsetijden: Uitleg
Bedrijfskritische storting - 16 uur 8 uur 4 uur 2 uur Uitleg
Probleem - 24 uur 16 uur 8 uur 4 uur Uitleg
Gebruikersvraag - - - 16 uur 8 uur Uitleg
Wens - - - - 24 uur Uitleg
5. Remote Support Platform Gratis installatie & configuratie RSP - ja ja ja Ja Uitleg
Proactieve reactie AGION op basis van RSP resultaten (health status taken) - - Ja ja Ja
Maandelijks verwerken van de RSP resultaten & taken op basis van classificering - - VeryHigh High & Very High Alles
6. Consultancy check Persoonlijke 2 uur durende consultancy inventarisatie check (alleen op verzoek) - - - per 24 maanden per 12 maanden Uitleg
7. Back-up-testen Verstrekken van een back-up rapport (alleen op verzoek) - - - per 12 maanden per 6 maanden Uitleg
8. Wekelijkse uren Wekelijks urenoverzicht per e-mail ja ja ja ja ja Uitleg
Prijs € 395 € 995 € 1.995 € 2.995

*alleen beschikbaar voor bedrijven met 10 of meer SAP licenties

E-mail Agion