Veelgestelde vragen over de integratie (FAQ)

AGION, InnoBalance en Tutum hebben hun krachten gebundeld (lees het persbericht). Als relatie gaat u volop meeprofiteren van de synergie die deze samengang gaat opleveren.

We begrjipen dat de integratie vragen kan oproepen bij onze klanten. Hieronder bespreken we veelgestelde vragen over support, uw aanspreekpunten en bestaande afspraken. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.

AGION-klanten

Voor de bestaande AGION-klanten en relaties zal er qua support, aanspreekpunten en afspraken voorlopig niets veranderen.

InnoBalance- en Tutum-klanten

Voor klanten van InnoBalance en Tutum is een (beperkt) aantal veranderingen van toepassing. Zie hieronder voor de meest gestelde vragen en onze antwoorden.

Waar kan ik nu terecht voor support?

Vragen voor support kunt u vanaf nu sturen naar amsterdam@agion.nl. Voorlopig zullen e-mails die nog op het oude e-mailadres binnenkomen, automatisch worden doorgestuurd.

Met wie kan ik nu contact opnemen voor verkoop en consultancy (bijv. planningen)?

U kunt gewoon contact houden met uw vertrouwde contactpersonen. Ook blijven hun huidige e-mailadressen voorlopig in gebruik. Binnenkort zullen wij u nader informeren over eventuele wijzigingen in contactgegevens.

Wat gebeurt er met de eerder gemaakte afspraken en voorwaarden?

Alle eerder gemaakte afspraken en voorwaarden worden gerespecteerd en blijven gehandhaafd.

Ik heb nu een ‘vaste’ consultant. Blijft dat zo?

Wij zullen uw voorkeur respecteren. Mocht er toch een wijziging van aanspreekpunt of consultant nodig zijn, dan zullen wij dit met u afstemmen.

Wat verandert er qua financiële administratie en facturen?

Vanaf 1 april 2016 worden alle facturen verstuurd vanuit AGION en is een ander bankrekeningnummer van toepassing: NL53 RABO 0124 1613 32.

Meer vragen?

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.